interview with h7

cuerpo14
This post was updated on .
I got this from mundonarco and was wondering on a section where is talks about the internal conflict between the organization and does this mean that mayo and chapo are in conflict or just macho prieto was messing up. Just a question.

http://www.elblogdelnarco.net/2014/02/entrevista-al-h7-un-miembro-del-cartel.html?m=1

¿Cual es su nombre? Me apodan H7,es mi clave dentro de la organizacion

¿A que se dedica? Pistolero, trabajo con un grupo delictivo

¿Cual es su rango en dicho grupo? Soy lugarteniente,manejo un grupo de sicarios

¿Como se llama el grupo deicitivo para el que trabajas? Nos llaman Gente Nueva

¿A que empresa pertenecen? Trabajo para el cartel de sinaloa a ellos le rendimos cuentas

¿En que ciudad o municipio esta hubicado? Solo puedo decir que opero en el estado de sonora

¿Quienes son tus lideres? Patrones solo tengo uno,el 1 o el R5 de el recibo ordenes desde culiacan

¿Que actos delicitivos realizan dentro de la organizacion en la que trabajas? Pues las principales ordenes son mantener a raya a todos los carteles enemigos,zetas beltranes,linieros y aunque estos no llegan hasta aca no pasan,no robamos no secuestramos,limpimos solamente los pueblos y ciudades de ratas y violadores

¿En que lugares de Sonora tiene precensia la organizacion para la que trabajas? En todo sonora hasta chihuahua y partes de sinaloa como guamuchil culiacan angostura

¿Como es que en sonora estos ultimos meses y a fin del año pasado se desataron varias situaciones de violencia como La muerte de Gonzalo Inzunza Inzunza "El Macho Prieto" y diversos asesinatos en Hermosillo y Agua Prieta en la frontera con Arizona? De eso no tengo autorizacion hablar,solo puedo decir que hubo una traicion por parte de la gente de la otra parte de la empresa con mi patron en hermosillo,y se desato un conflicto entre nosotros y esa gente,nose cual fue el motivo de la muerte de gonzalo se comentan mucas cosas dentro de la empresa

¿De quien recives ordenes directas? Ya le respondi esa pregunta,recibo ordenes de el 1

¿Quien es el "1"? Es mi patrton,actual lider de la organizacion en el estado, Se dice y se publico en diversas fuentes publicas,que en Hermosillo fue asesinado a balazos el lugarteniente de Joaquin "El Chapo" Guzmán R5 líder de la Gente Nueva en Sonora,junto con su pareja sentimental...

Pues se dicen muchas cosas,la prensa dice cosas,la gente dice otras cosas,y yo solo digo que recibo ordenes de el 1 por algo estoy en done estoy sino,ya me hubieran quebrado mis superiores

¿Con cuantas personas cuentas a tu mando? Cuento con alrededor de unas 200 gentes fuertemente armadas

¿Como consiguen las armas y el equipo? Nos las mandan del otro lado,el equipo tambien,los uniformes son comprados en el otro lado y solo se les pone el logo y siglas e la empresa para identificarnos

Los autos,¿Como los consiguen? Las camionetas y todos los veiculos los compramos en un lote de carros en el otro lado,aqui los blindamos

¿Como operan? No estoy autorizado a responder eso,me estaria exponiendo a una agresion

¿Cual es tu nombre? Me apodan H7,es mi clave dentro de la organizacion

Leer mas: http://www.elblogdelnarco.net/2014/02/entrevista-al-h7-un-miembro-del-cartel.html#ixzz2sIpCsP76
Follow us: @MundoNarco on Twitter

Re: interview with h7

Pariente
¿Cual es su nombre? Me apodan H7,es mi clave dentro de la organizacion
What is your name? My nickname is H7, that is my code name within the organization.

¿A que se dedica? Pistolero, trabajo con un grupo delictivo
What is your occupation? Gunmen, I work with an organized group.

¿Cual es su rango en dicho grupo? Soy lugarteniente,manejo un grupo de sicarios
What is your rank within your group? I am sergeant and I manage a group of gunmen.

¿Como se llama el grupo deicitivo para el que trabajas? Nos llaman Gente Nueva
What is the name to the organized group you work for? The call us New People.

¿A que empresa pertenecen? Trabajo para el cartel de sinaloa a ellos le rendimos cuentas
And what enterprise do you work for? I work for the Sinaloan Cartel, we take orders from them.

¿En que ciudad o municipio esta hubicado? Solo puedo decir que opero en el estado de Sonora
What city do you work or reside in? All I can tell you is that I operate in the state of Sonora.

¿Quienes son tus lideres? Patrones solo tengo uno,el 1 o el R5 de el recibo ordenes desde Culiacan
Who is your leader or leaders? I only have one boss, the 1 and or R5. I receive orders directly from Culican from him.

[...]
What is it exactly your group does within the organization?
Well, the principal orders is keep all enemy cartels out, Zetas, Beltranes, Linieros (La Linea) And although they don’t make it over here we don’t rob, extort or kidnap. We only clean the towns and citys of rats and rapists.

¿En que lugares de Sonora tiene precensia la organizacion para la que trabajas? En todo sonora hasta chihuahua y partes de sinaloa como guamuchil culiacan angostura
En what part of Sonora does your organization have a presense?
In all of Sonora, all the way to Chihuahua and parts of Sinaloa like Guamuchil, Culiacan, Angostura

[...]
How is that Sonora in the last couple of months and at the end of the year had such a wave of violence, like the death of Gonzalo Inzunza “ El Macho Prieto “ and other random killing in Hermosillo and Agua Prieta close to the border with Arizona.
I am not authorized to speak about that, the only thing I can say is that there was some back stabbing on the behalf of some of the other people in the organization with my boss in Hermosillo and there was conflict within us and those people but I don’t know the motive of the death of Gonzalo, there is a lot of comments within the enterprise.

¿De quien recives ordenes directas? Ya le respondi esa pregunta,recibo ordenes de el 1
Who gives you direct orders? I already told you, I receive orders from the 1.

[...]
Who is the “1”?
He is my boss, the actual leader of the organization within the state.
There is a lot of publications on the death of Joaquin “ El Chapo Guzman “ leader of the new people R5 in Sonora alongside her partner.
Well everyone says a lot of things, the press, people, all I can say is that I receive orders from the 1 and I am where I am because of him otherwise my superiors would have already killed me.

¿Con cuantas personas cuentas a tu mando? Cuento con alrededor de unas 200 gentes fuertemente armadas
How many people do you have at your command? I have around 200 people, heavily armed.

¿Como consiguen las armas y el equipo? Nos las mandan del otro lado,el equipo tambien,los uniformes son comprados en el otro lado y solo se les pone el logo y siglas e la empresa para identificarnos
How do you get all those guns and equipment? They send them from the otherside, the equipment, uniforms are all bought on the other side and the logo and code names are all put on there for identification.

Los autos,¿Como los consiguen? Las camionetas y todos los veiculos los compramos en un lote de carros en el otro lado,aqui los blindamos
The autos, how do you obtain them?
The trucks and all the vehicles we buy them at dealership on the other side and we “ armor “ them there, bulletproof.

¿Como operan? No estoy autorizado a responder eso,me estaria exponiendo a una aggression
How do you operate? I am not authorized to responde, that would be exposing myself to aggression.

¿Cual es tu nombre? Me apodan H7,es mi clave dentro de la organizacion
What is your name? My nickname is H7 and that is the codemane within the organization.
" La palabara es plata, el silencio es oro "

Re: interview with h7

cuerpo14
Thank you pariente

Re: interview with h7

Handsome_devil
Do you think this is legit considering that it's from Mund0?

Re: interview with h7

choco
So "the 1" is Neo?

Hahahaha... Sorry, could not resist!

Is that chapo then?  Do you think h7 is still alive after this?

Re: interview with h7

pilot
some things that he says is true like GN don't, kidnap, don't extortion, they always bought the cars, and sometimes they keep clean their plaza of rapist and some thieves, but coming from Mundo it makes me doubt it was legit

Re: interview with h7

SHNL
Tex provided pics to prove his interview was real. I call B.S. on mundo.

Re: interview with h7

P@RR@ND3RO
There are no H's in CDS, Those are people of Hector beltran leyva. Like el chaguin was H1, ex G.N than jumped ship to beltran leyva el katch H9. So yeah thjs is BS as story.

Re: interview with h7

SHNL
Is h9 that flashy fella whose pics show up on those narco fb pages?

Re: interview with h7

P@RR@ND3RO
He the one with the corrido "El Katch" from el komander and compa chuy

Re: interview with h7

Culichi
Did you not read that he split from them pinhead

Re: interview with h7

P@RR@ND3RO
Didn't you read "pinhead" where i said ex G.N??? Pongase al tiro viejo y lea antes de respingar

Re: interview with h7

deelucky1
cAmaron ke se duerme se lo yeba la corriente

Re: interview with h7

Pariente
I have never heard of a H7 in either group. Like you mention in the BLO's Hectors group there are H2, H9 the guy who was GN but moved over to BLO and Changuin. I as well have my doubts on a interview like this, could be something just fabricated as I have never heard of GN doing interviews. In the interview el 1 is el R5 and he makes it seem like he never was killed or atleast doesn't admit to it.
" La palabara es plata, el silencio es oro "