THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

_The Magician_
Banned User
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

El Plata
Is this from a manta? If true I do understand the move. The Z have always been looked at as the dirtiest most violent cartel and over the last year CT has become just as dirt dog. What is crazy is that didn't Tuta just come out with videos and mantas asking for all the cartels to join forces against the Z? What it seems to me is that very soon we are going to have only 2 major cartels, with everyone taking major hits it seems like they are wising up and joining forces. CDS, CDG, CJNG, vs Z's, CT, Juarez, and BLO. It is actually a very smart business move if this is what is happening.
El que a cuchillo mata, a cuchillo muere.

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

1992dude
can we get the link in original spanish?

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

Slappy
Trying to create a super cartel, BLO, Juarez, zetas, CT to counter the Federation.  That's what it sounds like to me.  CT has the CJNG breathing down their neck now.

CJNG has Chapo backing I presume?  Golfos now with Chapo, they still moving major weight from what I hear, way more than the zetas ever could.

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

Machiavelli
Not to mention Z don't have solid leader, ever since the demise of El Lazca. Zetas are no longer paramilitary organization. All these franchise Zeta cells who act on their own are sooner or later to be independent.

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

Havana
Hi-This has to be it, I'd say.

/www.facebook.com/ValorPorMichoacan

A L E R T A

SE UNEN LOS CABALLEROS TEMPLARIOS CON LOS ZETAS.

El Sábado y Domingo pasado se realizó una reunión en el municipio de Tumbiscatio, Mich. En el Cual Asistió El Z43 (de apellido Guizar de el Limón de Aguililla), LA TUTA, EL KIKE y EL CHAYO, en la que decidieron pactar una alianza entre los C.T. con los ZETAS, Traicionando al Cartel del Golfo.
Los C.T. siempre manifestaron su repudio hacia los ZETAS diciendo que eran de lo peor y hoy que se ven debilitados y repudiados se unen con ellos lo cual demuestran que son de la mima calaña. Por eso con más ganas debemos seguir avanzando hasta terminar con ese cáncer. ahora mas que nunca devemos pelear mis amigos esto se va a poner mas tenso pero tambien los zetas se mueren mis amigos no son de acero los weyes solo son mas gente la que ay que matar ay esta la prueba que los templarios ya vieron que perdieron la guerra contra los comunitarios y pidieron apoyo de quien mas mal se expresavan de estos otros lacras zetas que fueron con quienes crecieron CARLOS ROSALES Y ESTA BOLA DE PELAGATOS DE CHAYO LA TUTA , KIKE Y EN SU MOMENTO EL CHANGO MENDEZ todo esta igual solo tomara un poco mas de tiempo , se los suplique apatzinguenses que nos levantaramos en armas dias atras ya estiviera limpio mi lindo apatzingan y tuvieramos todas las armas de esos sicarios que vemos en las calles , AHORA SI AGARRENSE BOLA DE CULOS DE APATZINGAN PORQUE ESTOS WEYES NO CONOCEN A NADIEDE AQUI Y SI LOS TEMPLARIOS NO SE ANIMAVAN A VIOLAR A NUESTRAS ESPOSAS E HIJAS POR CONOCERNOS DE TIEMPO ATRAS AUNQUE LO HICIERON TAMBIEN , LOS ZETAS VAN A LLEGAR VIOLANDO A LA QUE SEA NO DEJEN SALIR A LA CALLE A SUS HIJAS Y ESPOSA AY ESTA LO QUE QUERIAN BOLA DE CULONES TODOS SON UNA BOLA DE CULOS QUE DESPERDICIO DE HOMBRES MI APATZINGAN RECUERDEN QUE LO QUE SIEMBRAS COSECHAS Y AY ESTA SU COSECHA BOLA DE CULOS.. — en Apatzingán de la Constitución

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

ToPHeR
CJNG is fighting it out with Los Coroneles I thought? Los Coroneles are still loyal to Chapo

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

choco
This can not be good. Bastards,

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

Chivis
Administrator
doubtful

The way I see it.... the more people that don't like me, the less people I have to please

DD

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

DD
Administrator
Source?
Words are powerful weapons, be careful how you use them.

Re: THE KNIGHTS TEMPLAR AND THE ZETAS JOIN FORCES

brige
A bunch of psychopaths and psychotics = very bad combination. Sincerely hope this is not true.